FRONTROCK SUPER gr. 100 mm ROCKWOOL
FRONTROCK SUPER 100 mm od ROCKWOOL to dwugęstościowa płyta z wełny skalnej, oferująca doskonałą izolację termiczną i akustyczną. Idealna do fasad, zapewnia najwyższą odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Wymiary: 0mm x 0mm x 0.0mm
Masa m2: 0.00 kg
FRONTROCK SUPER o grubości 100 mm to zaawansowana płyta izolacyjna wykonana z wełny skalnej w technologii dwugęstościowej (Dual Density). Charakteryzuje się doskonałą izolacyjnością termiczną (λD = 0,036 W/mK) i akustyczną oraz najwyższą klasą reakcji na ogień A1. Naprężenie ściskające wynosi CS(10) ≥ 20 kPa, a wzmocniona wierzchnia warstwa osiąga CS(10) ⟩ 40 kPa. Te właściwości zapewniają jej stabilność i odporność na uszkodzenia mechaniczne. Płyty o wymiarach 1000x600 mm są dostarczane na paletach 2000x1200 mm, z oporem cieplnym RD 2,75 m²K/W. Są pakowane po 3 sztuki (1,8 m² na paczkę). FRONTROCK SUPER jest idealnym rozwiązaniem do ociepleń fasad, ścian trójwarstwowych, konstrukcji szkieletowych i innych wymagających zastosowań. Jej zdolność do kompensacji nierówności powierzchni tworzy równą płaszczyznę fasady, a stałe parametry izolacyjne eliminują straty ciepła przez cały okres użytkowania budynku.
Jak dostarczacie produkty?
Małe gabaryty wysyłamy najczęściej kurierem InPost lub DPD. Dla większych przesyłek o niestandardowych wymiarach wybieramy najkorzystniejszą opcję cenową dostępną na rynku.
Materiały takie jak bloczki gazobetonowe czy płyty OSB dostarczamy własnym transportem - max 30km w promieniu oddziału (każdorazowo taki transport - termin i koszt jest ustalany indywidualnie).
Więcej informacji na temat dostaw ze sklepu internetowego
Więcej informacji na temat dostaw z oddziałów stacjonarnych
Jak zabezpieczacie produkty w transporcie?
Stawiamy na ekologię. Dajemy drugie życie kartonom w których otrzymujemy dostawy od naszych partnerów. Nadwyżka lub uszkodzone kartony przerabiamy na wypełniacz.
Więcej informacji na temat pakowania
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
W górnej sekcji produktu znajdziesz informację na temat planowanej daty dostawy. Większość oferowanych przez nas produktów jest dostępna od ręki poza kilkoma wyjątkami - tam informacje na temat dostępności i orientacyjnego czasu dostawy znajdziesz w opisie produktu.
Chciałbym zamówić produkt, ale nie mogę dodać go do koszyka, co zrobić?
Jeśli znalazłeś na naszej stronie produkt, który nie ma aktywnego przycisku "Dodaj do koszyka" może to oznaczać, że jest chwilowo niedostępny lub podlega indywidualnej wycenie. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie - ustalimy dostępność produktu i czas realizacji.